مسي:بارسلونايي بوديم که همه انتظار دارند

فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا معتقد است آبي و اناري ها با عملکرد درخشاني که مقابل منچسترسيتي ارائه داده اند به شرايط آرماني بازگشته اند.


 

مسي در ديدار برگشت مقابل منچسترسيتي يکي از بهترين شب هايش پس از دوران مصدوميت را پشت سر گذاشت و گل نخست تيمش را به ثمر رساند تا بارسلونا با برتري 4 بر يک مقابل اين تيم راهي دور بعد شود.

به نقل از ايسنا، مسي در پايان بازي گفت: حريف بسيار قدرتمندي را شکست داديم. پس از لغزش و از دست دادن امتياز در ليگا و اين که در چند بازي عملکرد خوبي نداشتيم، توانستيم نمايش خوبي داشته باشيم. توانستيم بارسلونايي باشيم که همه انتظار ديدنش را دارند.

وي ادامه داد: منچسترسيتي توانست به يک گل دست پيدا کند اما من فکر نمي کنم که اين کار وضعيت را خطرناک کرد. پيش از گل آنها، اين فرصت را داشتيم که گل هاي بيشتري بزنيم. به هر حال خوشحالم که توانستيم در اين بازي به اهداف خود دست پيدا کنيم. به خوبي مي دانستيم که بايد در بازي خانگي گل بزنيم چرا که از توانايي بالاي آنها اطلاع داشتيم.

مسي در پايان در پاسخ به انتقادها درباره عملکرد اين تيم در ليگا و از دست دادن صدر جدول گفت: اولين منتقد خودمان هستيم. چرا که خوبي مي دانيم آن گونه که بايد در ليگا خوب کار نکرديم، اما به اين معني نيست که شانسي براي قهرماني نداريم چرا که هنوز بازي هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده است.

 بارسلونا هرچند در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تيم پاياني راه يافته اما در رقابت هاي ليگا با چهار امتياز کمتر نسبت به رئال مادريد در رده سوم قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392 | 3:55 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.